Sabtu, 30 Julai 2011

HMM,NANTILAH.. ESOKLAHH.. AKHIRNYA???


haa. korg rasa apa yang aku nak cerita hari ni?? jeng-3.. siapa tak nak tau sila matikan lappy/computer/iPhone/ipad anda dengan kadar segera! sebarang kerosakan tanggung sendiri. kepada sesiapa yang masih membuat homework sila siapkan dahulu sebelum anda menjadi seperti saya :) okay. seperti apa yang korg tau aku ni agak pemalas tapi bukan pemalas. bila mak suruh angkat kain buat-2 tidur. bila mak suruh iron baju buat-2 bukak buku*please don't try this at home* aishhh! apa nak jadi?? tak tau la semenjak dua menjak ni kerja aku asyik nak tidur je. homework sah-2 tak buat. baca buku?? huh kat sekolah baru baca kot. hari demi hari berganti minggu sampai ke bulan. homework tak siap-2 jugak. sampai la masa cikgu mintak buku. what the.... time ni baru kelam kabut nak buat. oohoiiii tension gila! banyak tak terhingga. bertingkat-2. cuba korg bayangkan homework daripada bulan 2 aku tak siap?? haaa... percaya tak percaya tak??? baru sekarang nak menyesal. aishhh!!! yela.. balik sekolah lambat. balik-2 terus bercinta dengan katil. lepas maghrib makan terus masuk bilik baring-2 tiba-2 tertidur sampai esok pagi. banyak masa dihabiskan dengan tidur,tidur dan terus tidur. ehh,terus tidur?? lain je... hahaha.PK3 pun dah nak dekat. bila nak baca buku kalau homework berlambak :'''( huaaaa tak nak failed lagi!!! chemist?? add math?? physics??? alahaiii  so,kesimpulannya buat lah homework sampai siap. lupakan katil lupakan tv lupakan facebook lupakan lappy. tapi jangan lupa makan sebelum buat homework! sebab apa?? kalau korg lapar?? perut duduk berkeroncong mesti tak selesa kan?? hmm, jangan la makan sampai kenyang sangat pulak. sah-2 la korg terus menjalar atas katil. haa.. bulan puasa pun lagi sehari je. kepada kawan-2 yang beragama Islam selamat menyambut bulan ramadhan :) jangan fikir raya je! okay daa~

agak-2 homework aku macam ni kot yang belum siap.. hehehe....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan