Ahad, 24 Julai 2011

CERITA SEMALAM JADI KENANGAN :)

apa jadi semalam?? jap-2.. na off handphone tott tett tott tettt lagi tadi. gangguan! tak senang nak menaip.

*****beberapa minit kenudian...

haaa okay keadaan kembali tenang sambil menghirup secawan milo serta memeluk spongebob yang comel <3 auww~ ok. semalam punya cerita. first time keluar sama-2 dengan Lina,Nisak ngn Maryam. totally awesome! best gila wehh wa cakap sama lu! tak pergi jauh mana pon. Jusco Taman U je. rasanya tak perlu kot pergi jauh-2. tak kira pergi ke mana kalau dah keluar dengan orang yang sekepala ngn kita tetap best! hmm tak perlula cerita kami pergi naik apa?? pukul berapa?? duduk mane?? jumpa kat mana?? ehh suke hati kita orang la.. kan?? haha. sampai-2 terus pergi survey-2 baju raya yang macam mana nak beli + harga + size + warna tunggang tebalik ape semua. nak kne bgtau ke aku pakai size ape?? acehhh tak payah la.. pandai-2 la korg fikir. lepas "eh lina,baju ni cantik" "'bapak!!mahal gila harga dia" "syem,baju ni smart seh" "kau beli je la baju nih lina oii" "maryam,lina,nisak yok la makan aku dah lapa ni" haa nampak tak permainan dia?? hihi. then,apa lagi pegi makan lah! haa tengok ni. sedap~~
maryam dengan mee nye..

makan hati je la korg tengok nisak makan.

makwe a.k.a lina :)

Ok fine! aku tak de. tak pe tak kesah! hihi. lepas makan kite orang jalan-2 jap. lepas tuuu boleh pulak jumpa orang yang tak berkenaan -..- spoil betul lah!! ok tak pe abaikan mereka itu.. selepas itu ,kami membuat keputusan untuk menyiapkan homework tertunggak kami di food court*ayat skema muncul. haa rajin tak?? mesti korg tergamam bila baca bab ni kan?? ahaha.. nah tengok lakonan kami...


lina dengan cehemist nye..


orang lain sibuk buat chemist aku buat add math.. ahaha
*korg rasa budak belakang tu teruja tak tengok aku buat +math

haaa sudah~ sebenarnya banyak lagi gambar. tapi,malas nak mengupload. pandai-2 la tengok kat muka buku aku tuh. hmm, bayangkan dari pukul 12.30 sampai 4.30 kita org dok kat jusco. lama tak???? lepas tu mereka-2 nih ajak pergi U mall. oiii penat oiii jalan kaki tengah-2 panas. pergi sana cuma pergi beli jam lina je. haha.. tanpa diduga,kami pergi  melalak pulak!!! seriously best gila!!! dengan maryam dah macam tak betul aku tengok. hahaha! nak tengok?? haa see.. macam mane best ke tidak??



haa korg ada macam ni?? tak de kan?? ok.. sampai sini je.. MARYAM,LINA,NISAK thanks untuk semua :) aku sayang korg..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan