Jumaat, 17 Jun 2011

KHAIRIN UMAIRAH =)


Hey Kirin! TERIMA KASIH sebab

Jadi Pendengar Setia
- hiee.. um,kau banyak dengar masalah aku. sentiasa bagi nasihat yang bernas dan kadang-2 agak merepek ==' kau ada sebelah aku bila time aku jatuh. ahak-3. aku malu doe nak cakap camni depan kau! mesti kau ketawa kan bila baca ni. um,sorry kalau masalah aku jadi beban kau.  um,tolong...lupakan peristiwa malam 24 May 2011. kau ingat tak?? "'um, knp um!!? knp dia buat aku mcm ni?" haaaaaa.. ingat tak?? ingat tak?? ahaha! hope kau akan terus menjadi pendengar setia aku. hihi..

Buat Aku Ketawa Bagai Nak Gila
- um! kau selalu buat aku senyum. even kau buat lawak bodoh,aku tetap ketawa tengok kau yang sedaya upaya cuba buat lawak depan aku. um,jangan marah ea masa aku gelakkan kau main roller blade. aku tak de niat pon nak ketawa kan kau. tapi nak buat macam mana?? kau memang kelaka masa tuh! sorry um!

Ambil Berat Pasal Aku
- aku sangat terharu bila kau cakap "syem,ok tak ni?? / syem,jangan buat aku risau.. / syem,boleh tak??" haaa... bila dengar je ayat ni. rasa ringan sikit beban. ahaha. tapi bila dengar bunyi PENGGGGG! dalam hati aku terus ada api yang sedang marak! eee... GERAM NYA AKU!!!!! um,kalau kau tak nak aku mati terkejut jangan buat selalu ye.

Selalu Belanja Aku
- hihihi. hanya Tuhan saje yang tau betapa malunya aku bila um belanja. hmm,aku selalu ingat pesanan um. rezeki jangan tolak. haha. lenjan je la. orang nak belanja kan?? terima je la. ada rezeki nanti aku belanja kau makan tutti frutti ea?? kau tunggu tau. pasti!!! aku belanja punya. tapi 2 tahun kemudian la. cari aku sampai jumpa tau!

UM! Terima Kasih untuk semua! aku sayangggggggg kau! kau baik ngn aku. um,jangan tinggalkan aku tau. kalau aku tak de dekat ngn kau lagi jangan lupakan aku tau um... um,kita kawan sampai bila-2 tau um. um,sorry kalau aku susahkan kau. =''"(

YOU ARE THE LOVE OF MY LIFE AND MY BESTTT FRIEND!!!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan