Selasa, 31 Mei 2011

BILA DAH BOSAN (!)

pagi yang dimulakan dengan menelaah novel tanpa menggosok gigi =D heheh. bila dah bosan!


M  : um, yok keluar. movie ke?? bowling ke??
um : yok syemmmmmm!
M  : ok, siap-2 cepat.

*****

M      : meme, jommmm keluar??
meme : jommmm


yes!!! inilah dia sahabat! hehe. tak pergi jauh mana pon. Skudai Prade je!! nak pergi jauh. hmm.. dalam poket cuma ada RM36.70 je. mana cukup weh... sangat kelaka bila tengok meme diam gila nak mati kat dalam kereta tadi. sopan mengalahkan anak dara. kalau yek pon malu dengan akak aku me jangan lah sampai macam tu sekali. risau aku tau ==' plan nak tengok movie. tapi si Um ni tak berani pulak nak tengok KARAK! apa seh um ni. haishhh. haa rancangan paling awal sekali pun terbatal sebab tak bawak stokin. tettt.. last-2 pergi main roller blade. kepala hot dia!!! dah la tak pandai. meme kenapa kau malu kan aku meme =''( ??? huaaa.. serius kaki sakit gila. banyak kali terjatuh. siottt meme ketawa kan! lepastu bole pulak um ajak abang a.k.a zai datang. adoiiii lagi bertambah-2 malu aku... hmm setengah jam kemudian. hooorayyy!!! dah pandai main! yey! tak de lagi jatuh! haa dah puas main jadah tu. um ajak pergi karok ea?? adoii bala apa lagi yang aku dapat jap lagi?? confirm meme ketawakan aku nanti.. kihkih. mula-2 malu nak nyanyi. tapi bila dah dapat mike. makkk aiiii tak boleh lepas. hihihi. almaklumlah dah lama tak mengarok. jeng-3. nak dengar tak meme nyanyi??


haa maca mana sedap kan?? hahaha! terbaik la meme!! ok sampai sini saje. salam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan